ลงชื่อเข้าใช้
NCB High Viscosity Gear Rotor Pump
ข้อมูลจำเพาะ
รุ่น : NCB20/0.5
การไหล : 20 ลบ.ม./ชม.
แรงดัน : 0.5 Mpa
รุ่นมอเตอร์ : Y160L-6
กำลังมอเตอร์ : 7.5 กิโลวัตต์
รูปแบบการประกอบ : ขับเคลื่อนด้วยสายพานหรือตัวขับต่อพ่วงหรือขับเคลื่อนด้วยกล่องเกียร์
ขนาดเค้าร่าง กxยxส : 800x550x420 มม.
คุณสมบัติ
1. โครงสร้างขั้นสูง
2. ขนาดเล็ก
3. large flow
4. เสียงรบกวนต่ำ
5. อายุการใช้งานยาวนาน
Specification
Model : NCB20/0.5
Flow : 20 m3/h
Pressure : 0.5 Mpa
Motor Model : Y160L-6
Motor Power : 7.5 kw
Assembly style : Belt driven or Coupler driven or gear box driven
Outline dimension LxWxH : 800x550x420 mm
Features
1. advanced structure
2. small size
3. large flow
4. low noise
5. long service life
Description
- NCB High Viscosity Liquid Internal Gear Rotor Pump adopts the internal gear principle. Both inside and outside gear section
are closed to one side, and the other side is separated by the “crescent board”. The gears rotate in the same direction, and there is
no trapped fluid phenomenon. The pump has advanced structure, and the advantage of small size, large flow, low noise, long
service life.
Application scope
- NCB series rotor pump is applicable to transport all kinds of light, from volatile liquid, to the heavy, thick liquid, even half solid
liquid. It is widely used in petroleum industry, chemical industry, oil industry, grease industry and paint industry, etc.
|
|
ความคิดเห็นเกี่ยวกับตัวสินค้า
Review Images | Delete |
การชำระเงิน |
กรุณาโอนเงินเข้าบัญชี ธนาคาร กสิกรไทย สาขา คลอง 6 ธัญบุรี ชื่อบัญชี บจก.เคเลนอร์ เลขที่บัญชี 416-264-7569 โปรติดต่อฝ่ายขาย 094-3249624 ก่อนการโอน |
|
|
Capacity: 200 GPM – 2000 GPM
Pressures: 40 – 355 psi
Maximum Working Pressures: 290 to 395 PSI
Speed: 1480,1760, 2900,2980, 3000 RPM
Dynamically Balanced Impeller extends bearing life and ensures smoother operation.
Designed and built as per UL 448 AND NFPA20 for maximum reliability.
Constructed in variety of metallurgies.
Available in 50 Hz and 60 Hz.
Drivers with gear boxes at electric and diesel speeds.
Designed for easy maintenance without interfering with piping.
Open line shaft, water lubricated construction for ease of maintenance.
Self-Venting Design eliminates vapor lock and the need for automatic air release valve